avundsjuka baklänges.

pallar inte att jag blir såhär arg.

men hon gör ju samma som jag, hela tiden.
hon vill ha samma som jag, hela tiden.
det är så tydligt för mig, men så otydligt för andra, för hon döljer det väl med att avvika från mig vid perfekta tillfällen. gör saker i hemlighet för att hinna ikapp liksom.
här försöker man skapa sin egen stil, men det går ju inte när någon går en i fothälarna hela tiden.
herregud vad jag är arrogant och töntig och väldigt overkill nu men det är faktiskt därför som bloggen är annonym. så att jag kan skriva sånt här menar jag.
och nu förstår jag faktiskt hur folk som var självsäkra när jag INTE var det irriterade sig på mig.
för det är sjukligt irriterande när folk inte kan göra egna val och ha egna viljor. då känns det som att man bossar över dom när man hela tiden ger förslag för att dom inte gör det.
fast vafan, det kanske är mig det är fel på. men ändå,
skapa dig ett eget liv förfan, sno inte mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0