den förste var han den snälla, den andre var han den snygga, den här tredje var såklart den roliga. dom kanske är slut nu??

det enda som sinar och som inte är ok är min oförmåga att komma på saker innan det är försent.
för när min bror säger att om han fick välja en av sina kompisar som jag skulle bli tillsammans med, säger han den som alltid hälsar glatt på mig i korridoren, har bästa humorn i landet och faktiskt är jättegullig. detta sa jag inte rakt ut, självklart inte, och jag erkänner det knappt för mig själv men herregud tänker jag då. mitt undermedvetna visste redan fast inte jag. det borde ju vara vi. vi passar helt galet bra och vem vet det bättre om inte min bror, han, den enda jag kan vara mitt fulaste och jobbigaste jag tillsammans med. han borde ju veta. men vet ni vad det absolut mest tragiska i det hela är? den där gulliga snubben med humorn har precis skaffat flickvän. TJOHO life is beautiful. Or NOT.
Börjar liksom se ett mönster när det gäller det här.
Att jag kommer på hur jävligt attraktiv eller fett rolig någon är precis efter att de skaffat sig en flickvän. och det är inte jag då. Det är fan tredje gången detta händer och det är inte bra.  Börjar se ett mönster ja för fan MMKEJ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0