den vackraste i hela den värld jag känner till

Nu vet jag hur det är att känna sig totalt uppslukad och attraherad av en enda person. Jag trodde att jag visste. Jag trodde att jag visste det när jag var som mest förvirrad. Hur kunde jag tro det? Det här är så annorlunda. Jag vill bara andas in honom, trassla in mig i honom och känna hans mjuka lockar mellan fingrarna. Jag vill bara. Jag fullkomligt dras till honom.

Snälla jag vill. Nu vill jag. Låt mig. Bara en gång. Nej flera gånger.

Han är så vacker.

Men tänk, vilken jävla otur jag har, för han är förbjuden. Någon annans. Tänk, en sådan jävla helvetes otur jag har som inte kom i tid. Jag vill tro att jag hade en chans en gång. Det hade jag nog också, men mitt känsloliv var upptaget av en jag.tror.jag.är.kär.fast.jag.vet.inte - känsla. Jag var inte kär. Bara jävligt förvirrad. För just då, just där, när jag armbågade mig fram uppe bland svarta moln av irritation och förvirring och aldrig hittade rätt, stod han på marken. Oupptagen. Så nära. Jag kunde ha valt det. Bara jag hade förstått att det faktiskt hade kunnat vara ett alternativ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0