egentligen

jag är lyckligast i världen.
jag är lyckligast i världen.
för i förrgår mötte vi tre personer vid busshållsplatsen och inte två.
i förrgår mötte vi tre personer och den tredje,
den tredje var henne jag  gråtit som ett helt helvete över att jag saknat så mycket.
helt plötsligt står hon där två meter framför mig och jag skriker och börjar gråta för att jag är så glad.
jag är så glad och jag tänker att det här är livet när det är som bäst och fyfan vad allt ska bli bra.
nu kommer allt bli bra.
fast vet ni?
om ett par dagar är jag krossad igen och jämnad med marken ungefär
om ett par dagar tar det slut igen.
för allt kommer inte bli bra
allt är inte som vanligt
jag är lyckligast i världen. egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0